یکی از آیتم های مهم در طراحی خط سنگ شکن

یکی از آیتم های مهم در طراحی خط سنگ شکن

درگذشته به دلیل عدم آگاهی مشتریان تمامی محصولات تولید شده توسط معدن داران خریداری میشد و معدن داران هیچ گونه مشکلی درزمینه فروش محصولات خود نداشتند.

درحالی که امروزه مشتریان بسیار آگاه هستند و اطلاعات کاملی در زمینه درصد شکستگی ، میزان خلوص مواد و غیره دارند. بنابراین شما به عنوان معدن دار بایستی ازاطلاعات کافی و دانش روز دراین زمینه برخوردارباشید.

شما نمی‌‌توانید تنها با تکیه براطلاعات گذشته انتظارداشته باشید که به نتایج مطلوبی برسید. درادامه با مهان صنعت همراه باشید..

در طراحی خط سنگ شکن به چه چیزی باید توجه کنیم ؟

معدن داران درهنگام تولید سنگدانه‌ها باید به شکل و ساختارظاهری آنها نیز توجه داشته باشند. مثلا  درمواردی مثل بتن وآسفالت چند وجهی بودن سنگدانه بسیارمهم است.

 البته این چند وجهی بودن بستگی به این دارد که شما درخط خردایش از چه دستگاهی استفاده کرده باشید. بعضی ازدستگاه ها و تجهیزات این توانایی را دارند که برای ما سنگدانه چند وجهی تولید کنند ولی بعضی از دستگاه ها در هر صورت میزانی پولکی تولید می‌کنند.

یکی از اعتراضات خریداران همواره درزمینه کیفیت محصولات می‌‌باشد که با آن مواد نمی‌توان بتن یا آسفالت خوب تولید کرد.

چیدمان صحیح خط خردایش ازاهمیت زیادی برخورداراست. لازم است که با توجه به نیازمشتریان  و همچنین کیفیتی که از خروجی محصولات خود انتظاردارید اقدام به چیدمان درست دستگاه ها و تجهیزات خود نمایید.

 صرفا به دلیل اینکه معدن دار دیگری از یک نوع سنگ شکن برای خط تولید خود استفاده کرده است وبسیار راضی است دلیل براین نیست که شما هم همان تجهیزات را در خط خود به کار ببرید.

برای چیدمان صحیح خط تولید لازم است که ازمشورت مشاورین آگاه دراین حوزه بهره بگیرید. تا با چیدمان صحیح هم کیفیت مطلوب و هم استهلاک پایینی داشته باشید.

نکات مهم درطراحی خط خردایش

نکات مهم درطراحی خط خردایش

برای طراحی یک خط خردایش شما نیازبه داشتن اطلاعات کافی درزمینه انواع واقسام تجهیزات موجود دربازار را دارید.  برای شناخت هرچه بهتر در این زمینه نیاز است که به نکات زیر توجه کنیم..

  • نوع ورودی سنگدانه دستگاه
  • ابعاد و اندازه سنگدانه ورودی
  • درصد خروجی محصولات پس از خردایش
  • خاصیت فیزیکی و شیمیایی سنگدانه ورودی
  • درصد ریزدانه ورودی مواد اولیه
  • میزان رطوبت مواد معدنی 
  • به کارگیری تجهیزات مناسب مواد معدنی
  • ·         میزان استهلاک هر کدام از تجهیزات
  • ·         نسبت استهلاک به درآمد تجهیزات  

درمواردی ممکن است افراد با کپی برداری از یک خط تولید اقدام به طراحی خط خردایش برای یک سنگدانه دیگری کنند، به این دلیل که این طراحی خط و چیدمان درمعدن دیگری بازدهی خوبی داشته است.

در حالی که روش درستی نیست و ممکن است این تجهیزات برای شما بدون استفاده باشد هزینه های گزافی را به شما تحمیل کند.

بنابراین لازم است که از راهنمایی و مشورت یک کارشناس که شناخت کافی درزمینه شناخت تجهیزات خردایش (سنگ شکن) و سنگدانه ها دارد مشورت بگیرید.

پیشنهاد کاربران:

قیمت سنگ شکن فکی

3 نکته پایانی برای معدن داران

شما به عنوان معدن دار لازم است به 3 نکته توجه اساسی داشته باشید:

  1. بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی ؛ سبب بالا بردن میزان رضایتمندی مشتریان و در نتیجه افزایش مشتریان خود خواهید شد.
  2. میزان هزینه ها؛ میزان هزینه ها برای تولید محصولات چقدراست و شناسایی دقیق اینکه این هزینه ها مربوط به کدام قسمت می‌باشد. 
  3. میزان درآمد ؛ که با چه روش هایی می‌توانیم درآمد خود را از معدن افزایش دهیم و درآمد بهتری از کارخود داشته باشیم.   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین های بلاگ

محصولات مهان صنعت

فرم درخواست مشاوره

کارشناسان مهان صنعت آماده ارائه مشاوره رایگان جهت معرفی محصولات و خدمات شرکت هستند. با پر کردن فرم زیر در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.