چرخ دنده یا چرخ زنجیر!؟ کدوم درسته – مهان صنعت

چرخ دنده یا چرخ زنجیر!؟ کدوم درسته – مهان صنعت

در ادامه ویدئوهای آموزشی مجموعه مهان صنعت در خصوص معرفی تجهیزات خردایش و فرآوری در این ویدئو قصد داریم در مورد چرخ دنده و چرخ زنجیر برای شما دوستان توضیحاتی رو خدمتتون ارائه بدیم.

یکی از مشکلات تامین کنندگان این صنعت عدم اطلاع مصرف کنندگان از نام های استاندارد قطعات مصرفی و فرسایشی می باشد .احتمالا نیز برای شما این اتفاق رخ داده است که قطعه ای رو به تامین کننده سفارش داده اید و زمانیکه اون قطعه به دست شما میرسد متوجه می شوید قطعه اشتباه ارسال شده است .

چرخ زنجیر

چرخ زنجیر

یکی از تجهیزاتی که در صنعت خردایش و فرآوری مواد معدنی استفاده می شود چرخ زنجیر و هم چرخ دنده است. در بسیاری از موارد مشاهده می کنیم که موقع سفارش اغلب افراد حاضر در این حیطه فعالیت چرخ زنجیر را به عنوان چرخ دنده معرفی می کنند. این موضوع کار  تامین کننده را سخت می کند، و شناسایی سخت تر می شود.

خواهش می کنیم به این نکته توجه داشته باشید چرخ دنده انتقال دو دنده بین یکدیگر است و در چرخ زنجیر از زنجیر برای انتقال قدرت استفاده می شود. لذا لطفا اسم این دو مورد را هنگام سفارش درست به فروشنده ها بگویید تا اشتباهی صورت نگیرد و زمانتان را از دست ندهید.

مهان صنعت

و جالب ترین بخش این موضوع زمانی است که شما متوجه می شوید این اشتباه از سمت شما بوده است ………
برای دریافت اطلاعات بیشتر ویدئو بالا رو مشاهده کنید.
مجموعه مهان صنعت ویدئوهای آموزشی تهیه شده درخصوص آشنایی و تعمیر و نگهداری ماشین آلات معدن را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و آپارات خود قرار داده است برای مشاهده ویدئوهای بیشتر به پیج های مهان صنعت مراجعه کنید

14 پاسخ

  1. همکاری با مهان صنعت باعث افتخار بنده است. به امید آینده ای پربار
    اعظم رمضانی

  2. سلام وقت بخیر
    تازه باهاتپن آشنا شدم . به امید همکاری های آینده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین های بلاگ

محصولات مهان صنعت

فرم درخواست مشاوره

کارشناسان مهان صنعت آماده ارائه مشاوره رایگان جهت معرفی محصولات و خدمات شرکت هستند. با پر کردن فرم زیر در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.