فیدر افقی

دسته بندی محصول:

برای انتقال سنگدانه های سخت و کوهی در ابعاد بزرگ (یک متر یا بیشتر) و در ظرفیت های بسیار بالا از فیدرهایی به نام فیدر افقی استفاده می شود، فیدر های افقی جزء دسته ی فیدرهای گریزلی بوده و به دلیل افقی بودن صفحه انتقال مواد آن به این نام معروف می باشد.

(دیدگاه 1 کاربر)

توضیحات و مشخصات فنی:

در صنعت خردایش مواد معدنی، جهت تغذیه یکنواخت و قابل کنترل مواد اولیه از دستگاهی به نام فیدر افقی استفاده شده، که جزو تجهیزات سنگ شکن محسوب می شود.

برای انتقال سنگدانه های سخت و کوهی در ابعاد بزرگ (یک متر یا بیشتر) و در ظرفیت های بسیار بالا از فیدرهایی به نام فیدر افقی استفاده می شود، فیدر های افقی جزء دسته ی فیدرهای گریزلی بوده و به دلیل افقی بودن صفحه انتقال مواد آن به این نام معروف می باشد.

فیدر افقی (دستگاه سنگ شکن) معمولا قبل از سنگ شکن های اولیه با ابعاد بزرگ مانند سنگ شکن فکی 90*110 ، 100*120 ، 130*150 قرار می گیرند زیرا تنها این سنگ شکن های بزرگ هستند که می توانند مواد تغذیه شده توسط این فیدر را مصرف کنند.

ساختار این فیدر بدلیل اینکه ظرفیت بسیار زیاد، سنگدانه های بسیار بزرگ و سنگدانه هایی با جنس عموما سخت را انتقال می دهند بسیار مستحکم طراحی گردیده است و در کنار سیستم انتقال قدرت ویبره از یک گیربکس نیز در این تجهیز استفاده گردیده است تا نیروی مورد نیاز برای انتقال مواد بصورت کامل تامین گردد.

این تجهیز بدلیل وجود ساختار بسیار مستحکم و ظرفیت انتقال بالا دارای فنربندی دوبل و بسیار قوی می باشد.

فیدر افقی برای انتقال مداوم مواد نیاز به تغذیه مداوم دارد و بدلیل اینکه سنگدانه های مصرفی این فیدر ابعاد بزرگی دارند انتقال مداوم توسط لودر بسیار سخت می باشد به همین منظور بر روی این فیدر یک قیف نگهدارنده تعبیه شده است تا این تجهیز بصورت مداوم تغذیه شده و نیاز سنگ شکن فکی را تامین کند.

با کلیک روی لینک دستگاه فیدر با 6 نوع از انواع فیدر ها آشنا شوید.

قیف این فیدر بدلیل تماس مستقیم با سنگدانه های اولیه دارای استراکچر بسیار قوی می باشد که بوسیله ورق های ضدسایش قابل تعویض (لاینر) زره بندی شده است.

این فیدر به مانند فیدر گریزلی دارای شانه هایی در قسمت دهانه خروجی میباشد که باعث جلوگیری از ورود سنگدانه های ریز به داخل سنگ شکن فکی و کاهش استهلاک این تجهیز می گردد.

خرید فیدر افقی

 

قیمت دستگاه فیدر افقی

همانگونه که می‌دانید هزینه‌های سرویس و نگه‌داری ماشین‌آلات صنعتی مخصوصا سنگ شکن ها یکی از مهم‌ترین نکات قبل از خرید فیدر افقی است. ما جهت جلوگیری از سایش و فرسودگی لاینرها قابلیت تعویض لاینرها را در نظر گرفته‌ایم که در نتیجه عمر مفید دستگاه چند برابر افزایش خواهد یافت و سبب کاهش هزینه‌های سرویس و نگه‌داری خواهد گردید.

امروزه انواع مختلفی از فیدر افقی در ابعاد و اندازه های متنوع در بازار موجود می‌‌باشد. شما می‌توانید، جهت استعلام قیمت و سفارش آنلاین انواع فیدر افقی متناسب با نیاز خود با کارشناسان ما در شرکت مهان صنعت تماس گرفته و پس از کسب راهنمایی و مشاوره با این کارشناسان، دستگاه سنگ شکن مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

1 دیدگاه برای فیدر افقی

  1. آواتار seo seo

    seo seo

    بهترین محصول

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم درخواست مشاوره

کارشناسان مهان صنعت آماده ارائه مشاوره رایگان جهت معرفی محصولات و خدمات شرکت هستند. با پر کردن فرم زیر در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.