انواع مختلف لاینر کوبیت مورد استفاده – مهان صنعت

انواع مختلف لاینر کوبیت مورد استفاده – مهان صنعت

در ادامه ویدئوهای آموزشی مجموعه مهان صنعت در خصوص معرفی تجهیزات خردایش و فرآوری در این ویدئو قصد داریم در مورد انواع مختلف لاینر کوبیت ها برای شما دوستان توضیحاتی رو خدمتتون ارائه بدیم.
در صنعت خردایش (سنگ شکنی) مواد معدنی برای جلوگیری از فرسایش زود هنگام تجهیزات خردایش (دستگاه های سنگ شکن) اقدام به زره بندی محفظه داخلی تجهیزات می کنیم .
یکی از این تجهیزاتی که بسیار در این صنعت پرمصرف هستند، سنگ شکن های ضربه ای و یا کوبیت ها می باشند .
در این تجهیز متناسب با نوع متریال ورودی از لاینرهایی با جنس ها و مدل هایی متفاوت استفاده می شود.

 انواع مختلف لاینرکوبیت مورد استفاده

اغلب همکاران و افرادی که در صنعت خردایش (سنگ شکنی) و فراوری مشغول به فعالیت هستند سوالاتی در خصوص انواع لاینرهای کوبیت‌ ها دارند که در این مطلب به آن می پردازیم.

کوبیت ‌ها را نمی ‌شود تفکیک و خوب و بد بین آن‌ ها تعریف کرد. اما در قطعات مصرفی و همچنین لاینر های آن‌ ها تفاوت ‌هایی وجود دارد. به غیر از جنس و متریالی که در لاینرها استفاده می ‌شود روی ساختار خود لاینرها هم تفاوت ‌هایی شاهد هستیم.

بعضی از لاینرهای کوبیت ‌ها با پیچ از داخل بسته می‌ شود و گل پیچ در معرض ضربات سنگ و سایش قرار دارد، خب قطعا و طبیعتاً اگر گل پیچ خورده شود و از بین برود به خاطر وجود ارتعاشی که در داخل بدنه دستگاه وجود دارد لاینر شما داخل دستگاه خواهد افتاد و احتمال شکاندن چکش ‌ها را خواهد داشت.

 انواع مختلف لاینرکوبیت مورد استفاده

ولی در بعضی از طرح ‌های کوبیت ‌ها که توسط خیلی از سازنده ها تولید می ‌شود این گل پیچ، پشت به لاینر قرار دارد و اگر لاینر تا انتها هم خورده شود به لاینر اجازه نمی ‌دهد که داخل کوبیت بیفتد و آسیب ‌های دیگری به تجهیز وارد کند. امیدوارم مطلبی که ارائه شد کاربرد لازم برای شما عزیزان را داشته باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ویدئو بالا رو مشاهده کنید.
مجموعه مهان صنعت ویدئوهای آموزشی تهیه شده درخصوص آشنایی و تعمیر و نگهداری ماشین آلات معدن را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و آپارات خود قرار داده است برای مشاهده ویدئوهای بیشتر به پیج های مهان صنعت مراجعه کنید.

محصولات کوبیت:

کوبیت N.S

کوبیت H.S

11 پاسخ

  1. هر موقع به سایتتون سر میزنم چیزای جدید یاد میگیرم مرسی که تجربه هاتون رو به اشتراک می‌گذارید.. این برای افرادی مثل من که تازه به این صنعت وارد شدیم عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین های بلاگ

محصولات مهان صنعت

فرم درخواست مشاوره

کارشناسان مهان صنعت آماده ارائه مشاوره رایگان جهت معرفی محصولات و خدمات شرکت هستند. با پر کردن فرم زیر در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.