پوسته یاتاقان چه نقشی در طول عمر یاتاقان دارد – مهان صنعت

پوسته یاتاقان چه نقشی در طول عمر یاتاقان دارد – مهان صنعت


در ادامه ویدئوهای آموزشی مجموعه مهان صنعت در خصوص معرفی تجهیزات خردایش و فرآوری در این ویدئو قصد داریم در مورد یاتاقان ها برای شما دوستان توضیحاتی رو خدمتتون ارائه بدیم. یکی از تصورات غلطی که در بین معدن داران جا افتاده است .
عدم اهمیت کیفیت پوسته یاتاقان ها می باشد که باید کمی بیشتر در مورد این موضوع صحبت شود .
توصیه ما به شما دوستان دیدن ویدئو بالا هستش که امیدواریم هر چند کم ولی شما را با این نوع تصورات غلط آشنا کنیم………

یاتاقان و پوسته یاتاقان در بولبرینگ

در بسیاری از موارد شاهد هستیم که اغلب همکاران عزیز مراجعه می‌کنند و در مورد بولبرینگ‌ ها سوالاتی دارند اما در مورد یاتاقان و پوسته یاتاقان هیچ توجهی ندارند. در تجهیزات خردایش و فرآوری مواد معدنی یکی از تیپ ‌های یاتاقانی که خیلی مورد استفاده قرار می گیرد، تیپ یاتاقان ‌های sn هستند.

یاتاقان و پوسته یاتاقان در بولبرینگ

اما مورد مشابهی هم داریم به نام یاتاقان snl که از نظر ساختاری دقیقاً شبیه یاتاقان ‌هایsn بوده، با این تفاوت که سیل بهتری دارند و ورودی گریس خور آن ها جای بهتری قرار دارد.

 به عبارت دیگر دارای دو ورودی گریس هستند به دلیل این که سرویس گریس بهتری به بلبرینگ ‌ها بدهند. همچنین لاستیک و پکینگی که توی ورودی یاتاقان در نظر گرفته شده است از ورود غبار به داخل یاتاقان جلوگیری می‌کند و طول عمر بلبرینگ را افزایش می دهد. لذا لطفاً به این توجه داشته باشید که فقط مارک بلبرینگ مهم نیست، نوع یاتاقانی هم که استفاده می‌کنیم خیلی اهمیت دارد.

مجموعه مهان صنعت ویدئوهای آموزشی تهیه شده درخصوص آشنایی و تعمیر و نگهداری ماشین آلات معدن را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و آپارات خود قرار داده است برای مشاهده ویدئوهای بیشتر به پیج های مهان صنعت مراجعه کنید

25 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین های بلاگ

محصولات مهان صنعت

فرم درخواست مشاوره

کارشناسان مهان صنعت آماده ارائه مشاوره رایگان جهت معرفی محصولات و خدمات شرکت هستند. با پر کردن فرم زیر در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.