اصول چیدمان نوارنقاله در خط خردایش – مهان صنعت

اصول چیدمان نوارنقاله در خط خردایش – مهان صنعت

در ادامه ویدئوهای آموزشی مجموعه مهان صنعت در خصوص معرفی تجهیزات خردایش و فرآوری در این ویدئو قصد داریم در مورد اصول چیدمان نوارنقاله ها در سایت خردایش برای شما دوستان توضیحاتی رو خدمتتون ارائه بدیم.


نوارنقاله ها در صنایع مختلفی جهت انتقال متریال مورد استفاده قرار می گیرند.
در معادن مواد معدنی چیدمان نوارنقاله ها بسیار حائز اهمیت هستش زیرا چیدمان غلط این تجهیز در زمان سرویس و نگهداری تجهیزات هزینه های بسیار زیادی برای معدن داران بوجود میاره .
برای دریافت نکات بسیار مهم و تاثیرگذار توی طراحی خط خردایش حتما ویدئو بالا رو ببینید………

طراحی معدن

در این مطلب قصد داریم در مورد طراحی معدن مطالبی را بیان کنیم. هنگامی که خطی چیده می شود تعدد نوارها و عبور نوارها از روی یکدیگر در بعضی از موارد باعث می ‌شود که نتوانید زیر نوار را تمیز کنید.

عملاً چرخش لودر در مجموعه‌ را سخت می‌کند و نوارها به نحوی قرار می‌گیرند که سرویس یا تعمیری که می‌خواهید انجام دهید حتی جرثقیل را به نزدیک آن ها نمی‌توانید ببرید و به عبارتی کار خاصی را برای تعمیرات نمی‌توانید انجام دهید. اگر قرار باشد کاری انجام شود مستلزم نیروی کار فراوان و کارگر زیاد است.

نوار نقاله

هنگام طراحی خط، ضایعه نوارها و محل عبور نوارها و سیستمی که دارد طراحی می ‌شود، ما را در آینده برای بهره‌برداری درست از تجهیزات‌ کمک می‌کند. لذا لطفاً در طراحی خطوط‌ به این مطلب توجه داشته باشید و یا از افرادی که واقعاً در این کار توانایی و تبحر لازم را دارند استفاده کنید.

هزینه ‌ای که برای مشاوره و طراحی می‌کنید قطعاً در آینده چندین برابر به شما بازگردانده می ‌شود. امیدوارم مطلب ارائه شده برای شما عزیزان کاربرد لازم داشته باشد.

مجموعه مهان صنعت ویدئوهای آموزشی تهیه شده درخصوص آشنایی و تعمیر و نگهداری ماشین آلات معدن را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و آپارات خود قرار داده است برای مشاهده ویدئوهای بیشتر به پیج های مهان صنعت مراجعه کنید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین های بلاگ

محصولات مهان صنعت

فرم درخواست مشاوره

کارشناسان مهان صنعت آماده ارائه مشاوره رایگان جهت معرفی محصولات و خدمات شرکت هستند. با پر کردن فرم زیر در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.