فیدر گریزلی

دسته بندی محصول:

توضیحات و مشخصات فنی:

فیدر گریزلی برای انتقال سنگدانه های اولیه و تغذیه یکنواخت سنگ شکن اولیه مورد استفاده قرار می گیرد.

این تجهیز زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که سنگدانه های اولیه ما دارای سایز های ریز و درشت بسیار زیاد می باشد و ما نیازی نداشته باشیم که سنگدانه های ریز به داخل سنگ شکن انتقال یابد به همین منظور از این تجهیز استفاده می کنیم

فیدر گریزلی چیست؟

زیرا در قسمت انتهایی سطح فیدر از شانه هایی استفاده شده است که در فاصله های قابل تنظیم از یک دیگر قرار دارند و این قابلیت را به ما می دهند تا بتوانیم سنگدانه هایی را که نیاز به خردایش ندارند از پروسه خردایش اولیه خارج کنیم و از خفگی و استهلاک بیش از حد سنگ شکن خود جلوگیری کنیم.

خریدفیدر گریزلی

فیدر گریزلی چیست؟

واژه فیدر به معنای تغذیه کننده است و در صنعت خردایش هر جا که نیاز به تغذیه یکنواخت و مداوم باشد از دستگاه فیدر استفاده می شود.

این تجهیزات دارای ۴ گروه ویبره ای، زنجیره ای، شاتونی و نواری هستند که هر کدام بر اساس قابلیت هایشان دارای کارایی متفاوتی می باشند. کلمه گریزلی نیز نشانه مقاومت و قدرت است که از خرس های گریزلی برداشته شده و وظیفه تفکیک دانه های درشت را از ریزدانه ها دارد.

فیدر گریزلی زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که دانه بندی شامل ریزدانه های بسیار و درشت دانه هایی است که نیازمند جداسازی ریزدانه ها از آن ها هستیم در واقع برای انتقال یکنواخت مواد در سنگ شکن ها استفاده می شود.

معمولا در مواردی که سنگ کوهی است از این دستگاه استفاده می شود‌. فیدر صنعتی گریزلی با توجه به ساختار خود دارای مکانیزم ویبره است.

فیدر گریزلی دو محور

فیدر گریزلی دارای دو نوع دو محور و تک محور است که با توجه به سفارش مشتری در ابعاد مختلف و میزان تناژ تولیدی ساخته می شوند. کاربردی ترین سایزهای این دستگاه در شرکت مهان صنعت کانی با بالاترین کیفیت ساخته شده و کارایی بالایی دارد.

فیدرهای گریزلی دو محور جهت هدایت نشدن ریزدانه به فک به صورت شبکه دار ساخته می شوند و نوع تک محور نیز بدون شبکه و به صورت سینی دوبل هستند.

فیدر گریزلی معمولا در معادنی که سنگدانه اولیه ما کوهی می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. (دستگاه فیدر چیست؟)

مکانیزم انتقال مواد در این تجهیز به وسیله ویبره می باشد که توسط یک یا دو محور لنگ ایجاد می شود.

فیدر گریزلی دو محور

این تجهیز بدلیل قرار داشتن در ابتدای خط خردایش و تماس با سنگدانه های درشت دارای استراکچر و فنربندی بسیار قوی می باشد.

ما برای کاهش استهلاک این تجهیز و جلوگیری از سایش ورق های بدنه در قسمت هایی که در تماس مستقیم با سنگدانه قرار دارد از ورق های ضدسایش (لاینر) استفاده کرده ایم.

 

 

ویژگی های فیدر گریزلی چیست؟

در صورتی که دانه بندی شامل ریزدانه ها فراوان و درشت دانه های باشد که قصد جداسازی ریزدانه ها آز آن ها را داریم از فیدر گریزلی بهره می بریم. این فیدر دارای ویژگی‌ هایی به شرح زیر است:

  • جهت انتقال یکنواخت مواد در سنگ شکن مورد استفاده قرار می گیرد.
  • دارای مکانیزم ویبره ای است.
  • ایجاد حداکثر ظرفیت سنگ شکن بعدی که فیدر قصد تغذیه آن را دارد.
  • در سنگ شکن ایجاد خفگی نمی کند.
  • از کار اضافی یا استعلاک جلوگیری می کند.
  • دستیابی به سایز دلخواه سنگدانه ها را فراهم می کنند.
  • ساختار مستحکم و مقاومتی بالایی دارد.
  • برای تفکیک مخلوط از سنگ مناسب است.
  • قیمت خرید پایین تر نسبت به سایر فیدرها دارد.
  • قابلیت تنظیم دامنه ارتعاش را دارد.

عملکرد فیدر گریزلی چگونه است؟

فیدر گریزلی براساس ساختار خود دارای مکانیزم ویبره است، یعنی ارتعاشی که مکانیزم ویبره ایجاد می کند باعث حرکت سنگدانه ها به سمت جلو خواهد شد.

سنگ های درشت با وجود شانه های گریزلی روی فیدر به سمت جلو هدایت می شوند و سنگدانه های ریز از بین شیار شانه ها خارج می گردند. این عمل باعث شده حداکثر ظرفیت سنگ شکن بعدی که فیدر قصد تغذیه آن را دارد اتفاق بیافتد.

عملکرد فیدر گریزلی

همچنین به دنبال آن خفگی در سنگ شکن رخ نداده و عملا کار اضافی یا استهلاک ایجاد نخواهید کرد. به عبارت دیگر زمانی که مواد از بین شانه ها رد می شوند از مسیر خارج شده و می تواند سنگ هایی که درشت هستند را در سنگ شکن بعدی خرد کنید و به سایز موردنظر خود برسانید، به این ترتیب ظرفیت و حجم تولید افزایش خواهد یافت.

آیا می توان سرعت ویبراتور روی فیدر گریزلی ویبره را تنظیم کرد؟

بله، سرعت ویبراتور روی فیدر ویبره گریزلی با استفاده از کنترل کننده فرکانس متغیر قابل تغییر است. حداقل و حداکثر دور در دقیقه مجاز است. (mclanahan)

مشخصات فنی فیدر گریزلی

  • استفاده از لاینر قابل تعویض در نقاط تحت سایش
  • تفکیک دانه هاي ریز با قابلیت تنظیم
  • یاتاقان بندي و محور مقاوم داراي دو محور لنگ جهت کار در شرایط سخت
  • قابلیت تنظیم دامنه نوسان و راندمان دستگاه

مشخصات فنی فیدر گریزلی

قیمت دستگاه فیدر گریزلی

مهان صنعت متناسب با نیاز مشتریان این دستگاه در باراز صنعتی کشور، آن را در انواع مختلف طراحی و تولید می‌کند. قیمت این دستگاه به یکسری از ویژگی های فنی و ظاهری آن بستگی دارد از جمله:

تعداد پره‌های فیدر (دو پره و تک پره)
سایز و اندازه فیدر بسته به نیاز مشتری طراحی و تولید می‌شود
قدرت الکتروموتور دستگاه
سختی و کیفیت فنر جلویی و پشتی

پیشنهاد مخاطبان: سرند گریزلی

قیمت دستگاه فیدر گریزلی

شما جهت بررسی قیمت و سفارش این تجهیز میتوانید با شماره تماس‌های درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید. مشاورین ما در تمامی روزهای کاری در خدمت شما هستند. ما آماده ارائه بهترین خدمات به صورت تخصصی به شما عزیزان هستیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیدر گریزلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم درخواست مشاوره

کارشناسان مهان صنعت آماده ارائه مشاوره رایگان جهت معرفی محصولات و خدمات شرکت هستند. با پر کردن فرم زیر در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.