درصد شکستگی سنگ شکن ها مهان صنعت

درصد شکستگی سنگ شکن ها مهان صنعت

 

شکل ظاهری سنگ دانه ها

مبحث امروز مربوط به شکل ظاهری سنگدانه ها است. در بعضی از صنایع مثل آسفالت، بتن و شن و ماسه نیازمند آن هستیم که سنگدانه ها شکل و ساختار چند وجهی داشته باشند ولی در بعضی از صنایع هیچ اهمیتی شکل و ساختار سنگی که دارد خرد می شود ندارد پس ما باید برای این منظور از دستگاه های مختلفی استفاده کنیم.

دستگاه هایی که به ما شکل چند وجهی سنگ را می دهند مثل دستگاه ‌های بک تراشه و سانتریفیوژها هستند که درصد شکستگی بالایی به ما می دهند این عبارت به چه معنا است؟

یعنی سنگ حداکثر شکستگی را در وجوه مختلف دارد  و در مواردی بعضی از سنگ شکن ها عمل خردایش را برای ما انجام می دهند ولی محصول نهایی که تولید می کنند به میزان زیادی پولکی دارد در واقع سنگ از چند وجه مختلف شکسته نشده و عملا دو وجه یا سه وجه دارد و این متریال داخل محصولی که ما می خواهیم استفاده کنیم خیلی اهمیت دارد.

در برخی موارد اصلا نیازی نیست روی این موضوع حساسیت داشته باشید. متاسفانه در مواقعی مشاهده می شود جایی که هیچ اهمیتی ندارد که شکل سنگدانه شکسته شده به چه شکلی باشد پولکی یا چند وجهی باشد از دستگاهی استفاده کرده ایم که استهلاک زیادی ایجاد کرده و سنگدانه چند وجهی را به ما می دهد. می توانید با تغییر ماشین استهلاک را کم تر، راندمان را بیشتر کنید و هزینه تولید را کاهش دهید.

در برنامه های آتی اطلاعات کامل ‌تری در این زمینه برای شما عزیزان دیده ایم که تقدیم حضورتان می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین های بلاگ

محصولات مهان صنعت

فرم درخواست مشاوره

کارشناسان مهان صنعت آماده ارائه مشاوره رایگان جهت معرفی محصولات و خدمات شرکت هستند. با پر کردن فرم زیر در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.