چگونه میتوان ظرفیت خطوط خردایش را مشخص کرد؟ – مهان صنعت

چگونه میتوان ظرفیت خطوط خردایش را مشخص کرد؟ – مهان صنعت

در ادامه ویدئوهای آموزشی مجموعه مهان صنعت در خصوص معرفی تجهیزات خردایش (سنگ شکنی) و فرآوری در این ویدئو قصد داریم در مورد ظرفیت تولید خط خردایش برای شما دوستان توضیحاتی رو خدمتتون ارائه بدیم.


با توجه به بالا رفتن هزینه مواد اولیه و هزینه های تمام شده تولید یکی از نکات مهم ظرفیت خط تولید هست.
در خیلی از موارد ما مشاهده می کنیم معدن داران بدون توجه به توان اصلی خط خردایش (سنگ شکنی) اقدام به خرید تجهیزات و راه اندازی معدن می کنن و اصلا به هزینه های تمام شده خط خردایش توجهی نمیکنند ……

ظرفیت تولید خطوط خردایش و مواد معدنی

ظرفیت تولید خطوط خردایش و مواد معدنی

امروزه  به دلیل بالا رفتن قیمت متریال و مواد اولیه و قیمت تمام شده تجهیز و از طرفی قیمت مواد مصرفی که درحین تولید از آن استفاده می‌کنیم، ظرفیت تولید خطوط خردایش (سنگ شکنی) و مواد معدنی حائز اهمیت است.

در بعضی از موارد مشاهده می‌کنیم که خریدار به حداقل ظرفیت ممکن یا بدون توجه به ظرفیتی که می‌تواند بگیرد، یک خطی را تهیه می‌کند و در پروسه تولید متوجه می‌شود که هزینه‌های کارگاهی را حتی نمی‌تواند با آن ظرفیت تولید به دست آورد.

امروزه یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشیم این است که هرچه خطوط دارای ظرفیت تولید بالاتر باشند، سربارها و هزینه‌های جانبی که مجبور هستید برای یک خط با ظرفیت تولید صد تن در ساعت داشته باشید همان هزینه‌های جاری را می‌توانید برای خطی با ظرفیت تولید پانصد تن در روز یا در ساعت داشته باشید.

مهان صنعت

 این امر در طراحی خط بسیار حائز اهمیت است، یعنی شما با توجه به اینکه قیمت موادی که دارید تولید می‌کنید پایین آمده و هزینه‌های استهلاک و نگهداری و هزینه برق و سایر موارد بالا رفته است، موقع طراحی خط باید به این توجه داشته باشید که ظرفیت خروجی توان پاس‌کردن و تامین هزینه‌های مازاد و اُوِرهِدتان را داشته باشد.

امیدواریم مطلبی که ارائه شد کاربرد لازم برای شما عزیزان را داشته باشد.برای دریافت نکات بسیار مهم و تاثیرگذار توی طراحی خط خردایش (سنگ شکنی) حتما ویدئو بالا رو ببینید………
مجموعه مهان صنعت ویدئوهای آموزشی تهیه شده درخصوص آشنایی و تعمیر و نگهداری ماشین آلات معدن را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و آپارات خود قرار داده است برای مشاهده ویدئوهای بیشتر به پیج های مهان صنعت مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین های بلاگ

محصولات مهان صنعت

فرم درخواست مشاوره

کارشناسان مهان صنعت آماده ارائه مشاوره رایگان جهت معرفی محصولات و خدمات شرکت هستند. با پر کردن فرم زیر در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.